צעד נוסף בעולם ה-AI: סיוע וירטואלי מגיע לתיבות הדואר

גוגל ממשיכה להרחיב את נוכחות הבינה המלאכותית בשירותיה, עם השקת ג'מיני (Gemini) באפליקציית Gmail לניידים. ההכרזה מגיעה כחודשיים לאחר שהחברה שילבה את השירות בגרסת הדפדפן של Gmail, ומסמנת צעד משמעותי בהנגשת טכנולוגיית AI למשתמשים בכל מקום.

טלפון | צילום: Danna Hymanson/Flash90

השירות החדש זמין כעת למשתמשי אנדרואיד, עם השקה צפויה לאפליקציית iOS בעתיד הקרוב. ההטמעה בממשק הנייד מציגה עיצוב מותאם למסך הקטן: בניגוד לגרסת הדפדפן, שם הצ'אט מופיע בתפריט צדדי, באפליקציה חלון הצ'אט נפתח מתחתית המסך וניתן להקטינו או להסתירו בקלות.

ג'מיני ב-Gmail מציע מגוון יכולות שנועדו לייעל את חווית המשתמש:
– סיכום מידע מהודעות דוא"ל
– מעקב אחר הזמנות ועדכוני משלוח
– מתן תזכורות לגבי פרטי טיסות
– יצירת סיכומים של הודעות שטרם נקראו

עם זאת, גוגל מדגישה כי המערכת עדיין עלולה לספק מידע שגוי או אף להמציא תשובות. החברה ממליצה למשתמשים שלא להסתמך באופן בלעדי על תשובות ג'מיני, במיוחד בהקשר של החלטות עסקיות חשובות.

השירות צפוי להיות זמין לכלל המשתמשים הפרטיים בתוך כשבועיים. לקוחות עסקיים, לעומת זאת, יידרשו לשלם עבור השירות כחלק מחבילת ה-AI המורחבת של גוגל.

השקה זו מדגישה את המגמה הגוברת של שילוב בינה מלאכותית בכלים יומיומיים, ומציבה את גוגל בחזית המאמץ להנגיש טכנולוגיות AI מתקדמות למשתמשים רגילים. עם זאת, האזהרות של החברה מזכירות כי הטכנולוגיה עדיין בשלבי התפתחות, וכי שימוש מושכל וביקורתי הוא הכרחי.

שתפו כתבה זו:

0 0 הצביעו
דירוג הכתבה
guest
0 תגובות
משוב מוטבע
הצג את כל התגובות
טוען עוד כתבות
דילוג לתוכן