"הרוח הישראלית": הקמפיין החדש של מערך ההסברה סביב האולימפיאדה

מערך ההסברה יוצא בקמפיין הסברה חדש בשיתוף משרד התרבות והספורט שנקרא "הרוח הישראלית". שר הספורט: "נועד להציג את הצד היפה של ישראל ואת הערכים שהיא מייצגת"

צילום חיים גולדברג/פלאש90     

"הרוח הישראלית". זוהי גולת הכותרת של קמפיין הסברה חדש אותו הוציא לאור מערך ההסברה במשרד ראש הממשלה יחד עם משרד התרבות והספורט.

הקמפיין החדש מבוסס על רעיונות "הרוח האולימפית" וערכיה המשותפים למדינות מערביות רבות כגון כבוד, הוגנות וחברות. מטרתו של הקמפיין היא להציג את הספורטאים הישראלים ואת מדינת ישראל ככאלו המייצגים את הערכים הללו ועל ידי כך לעורר הזדהות מצד מדינות המערב.

הקמפיין ישודר בפלטפורמות דיגיטליות במהלך כל תקופתה של אולימפיאדת פאריז. הבלטתה של הרוח הישראלית בקמפיין תעשה בין היתר על ידי ה-"השטאג": #Respect_the_spirit הקורא לעולם להתחבר לערכים האוניברסליים המובילים אותה.

צילום: יונתן סינדל/פלאש90

שר התרבות והספורט, מיקי זוהר: "המשחקים האולימפיים הם לא רק במה לספורט, אלא גם זירה גאו-פוליטית. הקמפיין הרוח הישראלית נועד להציג את הצד היפה של ישראל ואת הערכים שהיא מייצגת, ולהעביר מסר של תקווה ואחדות. אנו מאמינים כי הצגת הערכים האולימפיים באור חיובי יכולה לחזק את תמיכת הציבור הבינלאומי בישראל. הספורטאים שלנו מייצגים אותנו בגאווה ומביאים לנו השגים רבים, לכן דווקא בזמן הזה חשוב לסחוף את דעת הקהל העולמית איתנו".

מערך ההסברה הלאומי במשרד ראש הממשלה: "מחודש אוקטובר ועד היום, הפיק מערך ההסברה הלאומי, מאות קמפיינים בינלאומיים לחיזוק הלגיטימציה לישראל בקרב קהלי יעד שונים ברחבי העולם, אליהם נחשפו יותר מ-6 מיליארד אנשים. קמפיין זה נושא את דגל ״הרוח הישראלית" המשקפת ערכים אוניברסליים, הבאים לידי ביטוי בספורט הישראלי ובכלל".

שתפו כתבה זו:

5 1 הצבעה
דירוג הכתבה
guest
0 תגובות
משוב מוטבע
הצג את כל התגובות
טוען עוד כתבות
דילוג לתוכן