בזמן שרוב רשתות השיווק החליטו לעדכן את המחירים בעקבות העלאת המע"מ, רשת קרפור יוצאת היום (ה') במהלך צרכני חשוב.
רשת קרפור החליטה לספוג את עליית המע"מ על כלל מוצרי המותג הפרטי, כולל מוצרי מזון, פארם, טואלטיקה וניקיון, וכן על המוצרים הטריים בקצביה ובדגיה, כך פורסם הבוקר ב"כאן רשת ב". ההחלטה של הרשת הגיעה על רקע ההצבעות על תקציב המדינה לשנת 2025 וכחלק מאסטרטגיית ההתרחבות של הרשת בישראל.
אושר עד וגוד פארם
רשת אושר עד טרם עדכנה את מחיריה וגם היא סופגת בשלב זה את העלאת המע"מ, אם כי מקורות בענף מעריכים כי מדובר בהחלטה זמנית. המהלך הצטרף להודעה של רשת גוד פארם בשבוע שעבר, שהייתה הראשונה לעדכן על ספיגת עליית המע"מ.
עוד באותו הנושא
רק ימים יגידו האם מדובר במגמה שתימשך לאורך זמן. בינתיים, נוכל ליהנות ממחירים נמוכים יותר בשלוש הרשתות.
מנכ"ל קרפור ישראל, מיכאל לובושיץ, מסר בנושא: "החלטנו לספוג את עליית המע"מ על המוצרים הכי חשובים למשק הבית הישראלי מתוך רצון להתחשב בקהל הלקוחות שלנו".