בסרטון פרסומי חדש של חברת "אלעל", בשיתוף פעולה עם חנן בן ארי, נראה הזמר כשהוא יושב ומדבר עם אימו. לאחר פניות רבות בן ארי השיב לשואלים הרבים: "יותר מידי אנשים שואלים אותי, אז כן, כן האמא מהפרסומת היא באמת אמא שלי – לאה בן ארי האחת והיחידה", כתב אתמול (ד') בן ארי בסטורי למעריציו.
סיפורי גבורה ונקודות
במהלך הסרטון חנן מספר לאימו סיפורים על גיבורי מלחמה שפגש במהלך השנה האחרונה, כחלק מפרסום חברת התעופה על הטבות למילואימניקים, בהתבסס על מספר ימי המילואים ששירתו במהלך ימי המלחמה האחרונה. הפרסומת זכתה לתגובות חיוביות, במיוחד בשל ההופעה המרשימה של לאה, שהוכיחה כישורי משחק מרשימים.
החברה חילקה כ-1.8 מיליארד נקודות נוסע מתמיד לכ-81,000 משרתי מילואים, שצברו יחד 18 מיליון ימי מילואים. ההטבה הוענקה למי ששירתו מעל 100 ימי מילואים פעילים, כאשר כל יום מילואים שווה ל-100 נקודות. מלבד נקודות הנוסע המתמיד, בנוסף, כ-20,000 משרתים כבר קיבלו כרטיסי טיסה במתנה כחלק מהיוזמה.
עוד באותו הנושא
זו אינה הפעם הראשונה שחנן בן ארי משתף פעולה עם "אל על". בעבר הוא הופיע בקמפיינים נוספים של החברה. עם זאת, זו הפעם הראשונה שבה אימו מצטרפת אליו להופעה טלוויזיונית. בסוף הפרסומת, חנן מודה לאימו במילים: "תודה אמא".
לחנן בן ארי יש חיבור מיוחד עם עם חיילי המילואים, להם אף הקדיש את שירו "מולדת" שיצא בתחילת המלחמה. לאחרונה, הוא הוציא אלבום הופעות חדש בשם "הינדיקים", המבוסס על שיריו מהאלבום הקודם "יש כאן יותר מזה".