שיא נוסעים בנתב"ג מאז פרוץ המלחמה

​היום יעברו בנתב"ג מעל 75,000 נוסעים, הנתון הגבוה ביותר מאז פרוץ "שאגת הארי". ביולי צפויים לעבור מעל 2 מיליון נוסעים, זינוק של 25% מאשתקד

​בעקבות העומס, טרמינל 1 יפתח מחדש: טיסות פנים-ארציות ב-28.6 ובינלאומיות ב-1.7. ברשות ממליצים לעשות צ'ק-אין מראש, להגיע כ-3 שעות לפני הטיסה ולוודא את טרמינל היציאה

שתפו כתבה זו:

0 0 הצביעו
דירוג הכתבה
guest
0 תגובות
משוב מוטבע
הצג את כל התגובות
טוען עוד כתבות