ראשת העיר קלרה דה טנגו בצ'ילה, אורטנסיה מורה קטלאן, שיתפה ברשמיה מהביקור ומסרה: "במהלך הסיורים שלנו במגן דוד אדום למדנו על הניסיון ועל האופן שבו הם נותנים מענה למצבי חירום. אני מודה מקרב לב על ההזמנה ועל ההזדמנות להכיר מקרוב את הדרך שבה ישראל מתמודדת עם מצבי חירום. המפגש הזה מחדד עבורנו את התחומים שבהם אנו יכולים להשתפר, ומניסיונם המוצלח של אחרים – המשימה שלנו היא פשוט ללמוד וליישם. תודה רבה על האירוח וההזמנה".

