עם דמעות בעיניים: הזמרים משה פרץ ואגם בוחבוט השלימו על הבמה בקיסריה, אחרי שנים של סכסוך, לעיני אלפי אנשים. פרץ החמיא לבוחבוט תוך כדי שהקהל מריע: "זו הזמרת הכי טובה במדינה, ואני יודע מה אני אומר"

בוחבוט, שהתקשתה לעצור את דמעותיה, השיבה לו: "אני אוהבת אותך. רגע, שנייה. אני לא יכולה, אני רועדת. גם אני מתרגשת שאתה פה איתי עומד על הבמה הזאת היום. זו בשבילי זכות ענקית. והפעם הראשונה שהופעתי אי פעם בקיסריה הייתה פה, אצל משה. הוא הראשון שנתן לי את הכבוד להופיע על הבמה הזאת ולהופיע עוד על מיליון במות גדולות במדינה. ואני רוצה להגיד לך על זה תודה ולהגיד לך שאני אוהבת אותך, לא משנה מה. תמיד. לב אל לב, זה מה שאנחנו תמיד"

שתפו כתבה זו:

0 0 הצביעו
דירוג הכתבה
guest
0 תגובות
משוב מוטבע
הצג את כל התגובות
טוען עוד כתבות