מאות לוחמי ולוחמות מג"ב נשבעו אמונים למדינת ישראל | צפו

530 לוחמות ולוחמי משמר הגבול בהכשרה נשבעו אמונים למדינת ישראל בטקס מרגש | הלוחמות והלוחמים בהכשרה, השלימו עד כה כ-3 חודשי הכשרה במסלול

טקס השבעה של לוחמי מג"ב | צילום: דוברות המשטרה

מול משפחות נרגשות ובכירים במשמר הגבול, נשבעו ביום חמישי האחרון 530 לוחמים ולוחמות אמונים למדינת ישראל בטקס ההשבעה החגיגי שנערך בהיכל קבוצת שלמה בתל אביב.

הלוחמות והלוחמים בהכשרה, השלימו עד כה כ-3 חודשי הכשרה במסלול, בעוד שאורכו המלא הוא כ-4 חודשים. במהלך מסלול הכשרת הלוחמים, מוכשרים החניכים במיומנויות הלוחם, מקצועות הקליעה, לוחמה בטרור, טיפול בהפרות סדר, אימוני כושר קרבי ועוד.

הלוחם קיבל את הכמותה מסבו

אחד הרגעים המרגשים בטקס היה כאשר לוחם מג"ב צעיר, תומר, קיבל את הכומתה הירוקה מסבו, רנ"ג במילואים רוני רייזל, ששירת בעצמו שנים רבות בחיל. רגע זה סימל את החיבור הבין-דורי של אהבת הארץ, המחויבות והשליחות שמג"ב מייצג.

בטקס, שעמד בסימן רוח הלחימה והאחדות, קיבלו הלוחמים את כומתתם ותעודת השוטר, והצטרפו באופן רשמי לשורות משמר הגבול. בקרוב יסיימו את מסלול ההכשרה ויצטרפו לכוחות בשטח, מוכנים להתמודד עם האתגרים הביטחוניים ולשמור על ביטחון המדינה.

מפקדים ומפקדות שכתבו פרקים שלמים בספרי ההיסטוריה

"לפני ימים ספורים צעדתם במסע הכומתה ונחשפתם למעט מן המורשת המפוארת של החיל שלנו. נחשפתם אל סיפורי גבורה של לוחמים ולוחמות, מפקדים ומפקדות, שכתבו פרקים שלמים בספרי ההיסטוריה והמורשת של החיל, וכעת – הגיע התור שלכם לעטר את דפי העתיד כלוחמים אמיצים ויוזמים", אמר מפקד בית הספר החילי, תת-ניצב ברק מרדכי בנאומו בטקס.

שתפו כתבה זו:

0 0 הצביעו
דירוג הכתבה
guest
0 תגובות
משוב מוטבע
הצג את כל התגובות
טוען עוד כתבות