כוחות צה"ל זיהו ארבעה מחבלי חיזבאללה שפעלו בכסות אזרחית, כשהם רכובים על דחפור ואופנוע וחצו אל המרחב הביטחוני ברכס עלי א-טאהר

לאחר שהמחבלים היוו איום מיידי ולא נענו לירי הרחקה, ביצעו הלוחמים ירי ממוקד להסרת האיום וזוהתה פגיעה

מדובר צה"ל נמסר: "חיזבאללה משתמש באופן ציני באזרחים ובתשתיות כמגן, לא נאפשר פגיעה בכוחותינו"

שתפו כתבה זו:

0 0 הצביעו
דירוג הכתבה
guest
0 תגובות
משוב מוטבע
הצג את כל התגובות
טוען עוד כתבות