במהלך הלילה תקף צה"ל והשמיד ארבע עמדות שיגור רקטות במספר מרחבים ברצועת עזה

עמדות אלו הוקמו על ידי ארגוני הטרור בתקופה האחרונה, לאחר שכבר נכנסה הפסקת האש לתוקף

​על פי הצבא, העמדות היו מוכנות לשיגור לעבר אזרחי ישראל וכוחות צה"ל, ומהוות איום מיידי

שתפו כתבה זו:

0 0 הצביעו
דירוג הכתבה
guest
0 תגובות
משוב מוטבע
הצג את כל התגובות
טוען עוד כתבות