צבא ארה״ב החל לצמצם את נוכחות מטוסי התדלוק בנתב״ג בעקבות בקשה ישראלית
לפי גורמים המעורים בפרטים שצוטטו ב-i24, המטוסים הועברו למיקומים אחרים באזור, אך לא מדובר בצמצום הכוח האמריקני במזרח התיכון. כמות המטוסים של צבא ארה״ב נותרה ללא שינוי, והם ממשיכים להיות זמינים לכל תרחיש אפשרי