צבא ארה״ב החל לצמצם את נוכחות מטוסי התדלוק בנתב״ג בעקבות בקשה ישראלית

לפי גורמים המעורים בפרטים שצוטטו ב-i24, המטוסים הועברו למיקומים אחרים באזור, אך לא מדובר בצמצום הכוח האמריקני במזרח התיכון. כמות המטוסים של צבא ארה״ב נותרה ללא שינוי, והם ממשיכים להיות זמינים לכל תרחיש אפשרי

שתפו כתבה זו:

0 0 הצביעו
דירוג הכתבה
guest
0 תגובות
משוב מוטבע
הצג את כל התגובות
טוען עוד כתבות