​לוחמי סיירת גבעתי זיהו הבוקר שני מחבלים חמושים שהיוו איום על הכוחות ברכס עלי טאהר

בשילוב זרועות עם חיל האוויר, הכוחות תקפו את המחבלים והסירו את האיום. מדוברצ"ל נמסר כי הצבא ימשיך לפעול נגד איומים מיידיים

שתפו כתבה זו:

0 0 הצביעו
דירוג הכתבה
guest
0 תגובות
משוב מוטבע
הצג את כל התגובות
טוען עוד כתבות