הנשיא טראמפ התייחס להלילה להפסקת האש עם איראן: ״כל עוד הם מכבדים אותנו, ואני לא רוצה להשתמש במילה ׳מפחדים׳ שהיא מילה לא ראויה, לא יהיו לנו בעיות״

שתפו כתבה זו:

0 0 הצביעו
דירוג הכתבה
guest
0 תגובות
משוב מוטבע
הצג את כל התגובות
טוען עוד כתבות