לוין ואוחנה למשפחות שכולות: "לא נסוג משום יעד שיהווה איום, צה"ל יישאר במוקדים האסטרטגיים בצפון"

שר המשפטים ויו"ר הכנסת נפגשו עם נציגי "פורום הגבורה"; לוין הבהיר: "הוראות הפתיחה באש לא שונו", אוחנה הוסיף: "מתואמים עם הממשל האמריקאי, טראמפ מבין את זכותנו להגן על אזרחינו"

צילום: דוברות פורום גבורה

בפגישה עמם, התייחס השר לוין לחששות המשפחות לגבי חופש הפעולה של צה"ל והבהיר: ״ישראל מבססת את נוכחות צה"ל במקומות האסטרטגיים ואף פועלת למנוע ירי. לא נסוג משום יעד שיהווה איום על מדינת ישראל. בניכם הקדושים לא נפלו לשווא".

בהמשך נפגשו נציגי הפורום עם יו"ר הכנסת אמיר אוחנה, שפירט על המאמצים המדיניים והביטחוניים בזירה הבין-לאומית ומול הבית הלבן, ואמר: צה"ל יישאר במקומות האסטרטגיים כדי להבטיח את הביטחון בגבול הצפון. אנו נמצאים בימים גורליים. הנשיא צה"ל יישאר במקומות האסטרטגיים כדי להבטיח את הביטחון בגבול הצפון. אנו נמצאים בימים גורליים".

שתפו כתבה זו:

0 0 הצביעו
דירוג הכתבה
guest
0 תגובות
משוב מוטבע
הצג את כל התגובות
טוען עוד כתבות