לאחר מצוד: המחבל שביצע את פיגוע הירי בגוש עציון הסגיר את עצמו

צה"ל וכוחות הביטחון כיתרו במשך הלילה את העיר בית לחם, והבוקר המחבל שביצע את פיגוע הירי הקטלני במחסום המנהרות - הסגיר את עצמו

כוחות הביטחון בזירת הפיגוע - אילוסטרציה | צילום: Chaim Goldberg/Flash90

לאחר מצוד משותף של כוחות צה״ל, משטרה ושב״כ לאורך הלילה, שכלל כיתור צבאי על בית לחם והפעלת לחץ צבאי בסביבה, המחבל שביצע את פיגוע הירי בצומת אלחאדר שבגוש עציון הסגיר את עצמו הבוקר (ה') לכוחות הביטחון. המחבל הוא תושב בית עווא שליד חברון.

כוחות הביטחון כיתרו את בית לחם

כזכור, מחבל פתח אמש בירי לעבר אוטובוס אזרחי ישראלי בצומת אל חאדר, מחסום המנהרות, שבגוש עציון. יהושע אהרן טוביה שמחה, ילד בן 12, נפצע באורח אנוש ומותו נקבע במרכז הרפואי הדסה עין כרם. שני גברים כבני 55 ו-24 נפצעו מרסיסים ומצבם קל, פצועה נוספת כבת 40 פונתה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים שערי צדק כשמצבה הוגדר בינוני.

מעט אחרי השעה 23:30 מחבל הגיע ברכב לאזור מחסום המנהרות, ופתח בירי לעבר קו 291 שיצא מביתר עילית והיה בדרכו לירושלים. מהירי נפגעו כאמור ארבעה בני אדם. כוחות הביטחון פתחו במרדף, פרסו חסמים וכיתרו את בית לחם. על האוטובוס נספרו 22 פגיעות.

פרמדיק מד"א אלחי סופר וחובש בכיר במד"א יעקב גרינוולד, סיפרו את שראו: "הגענו במהירות למקום, ראינו את האוטובוס כשהוא עם נוסעים, עשינו סריקה מהירה וראינו ילד כבן 12 כשהוא עם פציעות ירי בפלג גופו העליון. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו באמבולנס טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים הדסה עין-כרם תוך המשך טיפול כשנלחמנו על חייו".

שתפו כתבה זו:

0 0 הצביעו
דירוג הכתבה
guest
0 תגובות
משוב מוטבע
הצג את כל התגובות
טוען עוד כתבות