מיזם 710, שהוקם מתוך מחויבות לקידום תעסוקתי של מפוני מלחמת "חרבות ברזל", משיק קמפיין חדש: "קו"ח למפונים – מגייסים אחרת". הקמפיין קורא למנהלי משאבי אנוש בחברות המובילות במשק, ובמיוחד באזור המרכז, להעניק עדיפות למפונים בגיוסי עובדים. עד כה סייע המיזם לכ-2,000 מפונים ומפונות, מרביתם מהנגב המערבי, וכבר ביצע השמה לכ-250 מהם. בימים אלה מתרחב המיזם גם לצפון, ויחל לפעול שם החודש.
הקמפיין "קו"ח למפונים" מיועד למנהלי משאבי אנוש בחברות הגדולות במשק הישראלי. המטרה היא ליצור העדפה במיון קורות חיים למפונים, ובכך לסייע להם להשתלב חזרה בשוק העבודה. עם זאת, הקמפיין מדגיש כי מדובר במתן הזדמנות שווה ולא בצדקה – המפונים מוכנים ומסוגלים לתרום ולהצטיין בכל תפקיד שיינתן להם, ככוח עבודה איכותי ונחוש: "עלינו להעניק להם את התמיכה וההזדמנות שהם זקוקים לה כדי לחזור למעגל התעסוקה ולהצליח." אומרות מנהלות הקמפיין.
המטרה המרכזית של הקמפיין היא לחבר בין מפונים לבין חברות וארגונים גדולים בישראל, מתוך דגש על סולידריות חברתית וערבות הדדית. מדובר במהלך שיתרום לא רק למפונים עצמם, אלא גם לחברות הקולטות, שירוויחו עובדים מיומנים, נחושים ובעלי מוטיבציה גבוהה.