שמונה ימים לפני תום הזמן: הסכום שגוייס לשיקום אריאל קוניו וארבל יהוד

לאחר ראיון מטלטל בו חשפה ארבל את עומק הזוועות שעברה בשבי החמאס - הציבור הישראלי בתמיכה יוצאת דופן: ארבעה מיליון שקלים כבר גויסו לצורך השיקום

ארבל יהוד ואריאל קוניו, ביום שחרורו | צילום: לע"מ

גל התגייסות אזרחי נרשם היום (ש') סביב קמפיין גיוס ההמונים למען אריאל קוניו וארבל יהוד: היעד המקורי הושג מוקדם מהצפוי, לאחר שהציבור תרם בהמוניו והגיע לסכום של כ-4 מיליון שקלים. לפי המארגנים, למעלה מ-20 אלף תורמים נרתמו למשימה – והסכום הושג שמונה ימים לפני תום הזמן שהוקצב.

"אריאל וארבל שבים לחיים"

בעקבות הקצב המהיר והרצון של רבים להמשיך לסייע, הודיעו המארגנים על פתיחת "יעד המשך", שיאפשר להרחיב את המענה לצרכים ארוכי הטווח של השניים, ששבו לארץ לאחר ששרדו חודשים ארוכים בשבי החמאס. המיזם, תחת הכותרת "אריאל וארבל שבים לחיים", הוקם על ידי חבריהם הקרובים מתוך הבנה שהשיבה הביתה היא רק נקודת הפתיחה למסע מורכב.

אריאל וארבל נחטפו מביתם בקיבוץ ניר עוז ב-7 באוקטובר והופרדו במהלך השבי. מאז חזרתם, המטרה המרכזית היא לאפשר להם שיקום מקיף – רפואי ונפשי – לצד בניית בסיס יציב לעתיד, כולל בית חדש לאחר שהבית בקיבוץ נהרס, ויצירת מרחב בטוח שמאפשר חזרה הדרגתית לשגרה.

אריאל קוניו | צילום: פרטי

הראיון המטלטל

הצורך בשיקום העמוק לו זקוקים ארבל ואריאל התחדד לציבור הישראלי, לאחר שארבל חשפה בראיון מטלטל ל"אולפן שישי" אמש כיצד עברה בשבי התעללויות ונסיונות לאסלם ולחתן אותה בכפייה. באומץ לב, היא חשפה את עומק הזוועות וסיפרה כי הוטרדה מינית ואף ניסתה לשים קץ לחייה מרוב הייאוש. העדות הזו זעזעה את הציבור הישראלי – שהתגייס לעזור לה ולאריאל בן זוגה, ששוחרר לאחר 738 ימים בשבי החמאס.

ממארגני הקמפיין נמסר: "תודה היא לא מילה שיכולה להסביר מה שאנחנו מרגישים עכשיו. אנחנו מוצפים מעוצמת האהבה, החום והנתינה של כולכם. הלב מתפוצץ מהכרת תודה. עכשיו נשאר להתחיל את הדרך להחלמה".

שתפו כתבה זו:

3.8 5 הצביעו
דירוג הכתבה
guest
2 תגובות
משוב מוטבע
הצג את כל התגובות
נגד הטיפשים
נגד הטיפשים
4 חודשים לפני

על מה? כבר אספו למה כמה מיליונים רבים מיד אחרי השיחרור?!

ברני
ברני
4 חודשים לפני

שנור מיותר?

טוען עוד כתבות