בתוך מחלקת השיקום בתל השומר, עמד הבוקר (ה'), סא"ל (במיל') האדי פלאח – וקנה את החמץ של צה"ל. פלאח, נפצע באורח קשה בלחימה ברצועת עזה. במחווה מיוחדת, נבחר האדי לשמש כקונה החמץ בטקס המסורתי של הרבנות הצבאית.
כבוד לגיבור בשיקום
הטקס התקיים במרכז 'חוזרים לחיים' בבית החולים תל השומר, שם ממשיך פלאח את תהליך השיקום. לצידו עמדו הרב הראשי לצה"ל, תא"ל הרב איל קרים.
הרב הראשי ביצע את המכירה לאחר שקיבל הרשאה משר הביטחון ישראל כ"ץ. יחד איתו במעמד היו בכירי הרבנות הצבאית ורב בית החולים, אל"מ (במיל') הרב יואב אוקנין.
עוד באותו הנושא

נציין כי ברבנות הצבאית מכרו השנה חמץ בהיקפים גדולים מהרגיל. כמו בשנים האחרונות, המהלך הונגש עבור חיילי צה״ל, וניתן היה למכור חמץ בצורה מקוונת.


