מרגש: הקצין שנפצע קשה בעזה קנה את החמץ של צה"ל

סא"ל במיל' האדי פלאח, שנפצע קשה בלחימה בעזה, נבחר לקנות את חמץ צה"ל בטקס מרגש בתל השומר

סא״ל במיל׳ האדי פלאח רוכש את חמץ צה"ל מהרב הראשי הצבאי | צילום: הרבנות הצבאית

בתוך מחלקת השיקום בתל השומר, עמד הבוקר (ה'), סא"ל (במיל') האדי פלאח – וקנה את החמץ של צה"ל. פלאח, נפצע באורח קשה בלחימה ברצועת עזה. במחווה מיוחדת, נבחר האדי לשמש כקונה החמץ בטקס המסורתי של הרבנות הצבאית.

כבוד לגיבור בשיקום

הטקס התקיים במרכז 'חוזרים לחיים' בבית החולים תל השומר, שם ממשיך פלאח את תהליך השיקום. לצידו עמדו הרב הראשי לצה"ל, תא"ל הרב איל קרים.

הרב הראשי ביצע את המכירה לאחר שקיבל הרשאה משר הביטחון ישראל כ"ץ. יחד איתו במעמד היו בכירי הרבנות הצבאית ורב בית החולים, אל"מ (במיל') הרב יואב אוקנין.

בכירי הרבנות הצבאית והקצין במיל' שנפצע – עורכים את טקס מכירת החמץ | צילום: הרבנות הצבאית

נציין כי ברבנות הצבאית מכרו השנה חמץ בהיקפים גדולים מהרגיל. כמו בשנים האחרונות, המהלך הונגש עבור חיילי צה״ל, וניתן היה למכור חמץ בצורה מקוונת.

צילום: דובר צה"ל

שתפו כתבה זו:

0 0 הצביעו
דירוג הכתבה
guest
0 תגובות
משוב מוטבע
הצג את כל התגובות
טוען עוד כתבות