צעד נוסף נחתם היום (ב') בשוק העבודה בישראל – שכר המינימום יעלה ל-6,247.67 ש"ח. בפעם השלישית מתחילת כהונתו, שר העבודה יואב בן צור חתם על העלאת שכר המינימום. השכר החדש ייכנס לתוקף החל מ-1.4.2025, ועתה, רבים מהעובדים ייהנו משיפור משמעותי בפרנסתם.
למרות אתגרים כלכליים ומלחמתיים, בן צור הדגיש את הערך המוסרי שבצעד הזה: "העלאת שכר המינימום בעת מלחמה, היא מחובתנו הערכית והמוסרית עבור העובדים במשק העמלים קשה לפרנסתם" אמר. הוא הוסיף כי מדובר בצעד חשוב גם בהקשר של יוקר המחיה שהלך והחמיר עקב המלחמה.
עוד באותו הנושא
- צה"ל והשב"כ עצרו את המחבל השני מניסיון הפיגוע בבנימין
- שר הביטחון ישראל כ"ץ: מחבלים שפלשו לישראל ב-7 באוקטובר חוסלו – נותרו 2,000. נרדוף ונחסל את כולם – מהבכירים ועד הזוטרים. 6,000 מחבלים חצו את הגבול לישראל ב-7 באוקטובר וביצעו את מעשי הזוועה. מתוכם חוסלו עד כה 4,000 ונשארו עוד 2,000. ההוראה של רה"מ בנימין נתניהו ושלי לצה"ל ולכלל גורמי הביטחון חדה וברורה: מעבר ליעד העליון של פירוק החמאס ופירוז עזה – לרדוף ולחסל את כולם ללא מגבלה ובכל מצב, מהבכירים ועד הזוטרים."
- שני תנים נגועים בכלבת אותרו באזור מושב רמות שבמועצה האזורית גולן
- "נגיע עד לאחרון שבהם": ראש אמ"ן שלומי בינדר הצהיר אמש בקבינט כי מתוך 6,000 מחבלים שפלשו לשטח מדינת ישראל בטבח ה-7 באוקטובר – 4,000 חוסלו ונותרו 2,000 בלבד, כך מדווחת העיתונאית שירית אביטן כהן
ההעלאה הזו מתבצעת לאחר מאבק עיקש של שר העבודה מול פקידי האוצר, שביקשו להקפיא את שכר המינימום. בן צור הודה ליו"ר ש"ס אריה דרעי על עמידתו האיתנה למען האוכלוסיות המוחלשות ולקיחת האחריות להילחם למען צעד זה.
"אמשיך לחזק את מעמדם ושכרם של מיליוני של העובדים בישראל"
שר העבודה יואב בן צור – ״העלאת שכר המינימום, היא בשורה עבור מאות אלפי העובדים במשק אשר עמלים קשה לפרנסתם ומתמודדים עם יוקר המחיה שפקד אותנו בעקבות המלחמה. מודה ליו״ר ש״ס אריה דרעי על עמידתו האיתנה למען האוכלוסיות המוחלשות במאבק העיקש שניהל מול פקידי האוצר בדיוני התקציב לשנת 2025 שלא להקפיא את שכר המינימום. אמשיך לחזק את מעמדם ושכרם של מיליוני של העובדים בישראל".


