ירוס קסאו, אחותה הגדולה של הילדה הנעדרת היימנוט קסאו, נשאה דברים כואבים ופנתה ישירות לאחותה הקטנה ולציבור בבקשת עזרה

״היימי, אני מתגעגעת אליך, הייתי צריכה להתחיל ללמד אותך איך לסדר את השיער, איך להתאפר, את היית אמורה להיכנס איתי למיטה ולשאול שאלות של בנות וכל מה שאני יכולה לשאול זה איפה את ולמה לא עושים הכל בשבילך?"

"אני מבטיחה לך שאנחנו עושים את הכל, זה לא פשוט אבל אנחנו מנסים! את תחזרי הביתה. היינו משפחה מאושרת, למדנו להיות ישראלים, להיות מכאן. היימנוט ידעה כבר עברית שוטפת, ומישהו פשוט גנב אותה מאיתנו ובאותו רגע גם גנב את האושר שלנו ואת האור בעיניים של ההורים שלי. אני רוצה שנעזוב את מרכז הקליטה בצפת ושיהיה לנו בית שמח עם היימי, אני מבקשת עזרה, כי אנחנו לא יכולים לבד. אני יודעת שקשה פה לכולם, אני רואה כל יום חדשות ושומעת על החיילים, על מה שקורה בצפון אבל אצלנו חסרה גם אחותי והיא לבד, והיא בטח פוחדת, היא ממעליות מפחדת, אז מה עכשיו? תודה שבאתם, תישארו איתנו בשביל המשפחה שלי בשביל היימנוט".

שתפו כתבה זו:

0 0 הצביעו
דירוג הכתבה
guest
0 תגובות
משוב מוטבע
הצג את כל התגובות
טוען עוד כתבות