ד"ר פפר משתווה לפפסי במכירות בארה"ב: עלייה מתמדת מזה 20 שנה

מאבק צמוד בראש טבלת המשקאות המוגזים בארה"ב: לאחר כמעט 4 עשורים של דומיננטיות פפסי, מותג המשקאות המוגזים הוותיק ד"ר פפר הצליח סוף סוף להשיג שוויון במכירות בארצות הברית, וחולק כעת את המקום השני עם פפסי, אחרי מותג המשקאות המוביל בעולם, קוקה קולה.

freepik

ההישג המרשים הזה מגיע לאחר שנים רבות של עלייה מתמדת במכירות ד"ר פפר, בעוד שפפסי חווה ירידה בצריכת המשקה המסורתי שלה.

מה סוד ההצלחה של ד"ר פפר? קיימות סיבות מרכזיות.

הסיבות להצלחתו של ד"ר פפר הן רבות ומגוונות. ראשית, המותג השקיע משאבים רבים בשיווק, תוך התמקדות בטעמים חדשים ובקהלים ייחודיים. ד"ר פפר הציע משקאות ייחודיים כמו משקה תותים ושמנת, שמשך אליו צרכנים חדשים, וגרסאות דיאט של המשקה המקורי, כמו Pepsi Zero Sugar, שזכו לפופולריות רבה.

שנית, ד"ר פפר סגר הסכמים עם רשתות מזון מהיר מובילות כמו מקדונלד'ס ו-וונדי'ס, מה שתרם רבות לנגישות שלו עבור הצרכנים. נוכחות זו ברשתות המזון המהיר העבירה מסר חזק לצרכנים לגבי איכותו ופופולריותו של המותג.

שלישית, המותג התמקד בטעם הייחודי שלו, ששונה מאוד מקוקה קולה ופפסי המסורתיים. טעם זה, שזכה לכינוי "23 טעמים", משך אליו צרכנים שביקשו גיוון וחוויה ייחודית.

רביעית, ד"ר פפר השקיע רבות בשיווק בשוק פוטבול המכללות, ענף ספורט פופולרי מאוד בארה"ב. קמפיינים שיווקיים אלו, שכללו פרסומות בטלוויזיה ובאינטרנט, העלו את המודעות למותג בקרב קהל צעיר ופעיל.

חמישית, המותג זיהה את נטיית הצעירים בארה"ב לחפש טעמים יוצאי דופן, ופיתח בהתאם משקאות חדשים ומעניינים. ד"ר פפר הבין שצרכנים צעירים מחפשים חוויות חדשות ומרעננות, ופעל בהתאם.

שישית, ד"ר פפר גילה נוכחות משמעותית בטיקטוק, רשת חברתית פופולרית בקרב צעירים. שם, צעירים רבים מערבבים את המשקה עם משקאות וחומרים שונים, תוך יצירת טרנדים ויראליים. נוכחות זו ברשתות החברתיות תרמה רבות לחיבור של ד"ר פפר עם קהל צעיר וטרנדי.

הסיפור של ד"ר פפר מהווה השראה עבור מותגים אחרים, ומראה שגם לאחר שנים רבות של פעילות, ניתן לחדש, לצמוח ולהשיג הצלחה גדולה.

המותג הצליח לשמור על מעמדו הרלוונטי בקרב צרכנים צעירים, תוך התחברות אליהם בשפה ובדרכים המדברות אליהם.

ההצלחה של ד"ר פפר היא עדות לכך שמותגים שמוכנים להתחדש, להתאים את עצמם לטרנדים חדשים ולהתחבר לקהלים מגוונים, יכולים להשיג הישגים מרשימים ולכבוש את פסגת שוק המשקאות המוגזים.

שתפו כתבה זו:

0 0 הצביעו
דירוג הכתבה
guest
0 תגובות
משוב מוטבע
הצג את כל התגובות
טוען עוד כתבות
דילוג לתוכן