התלמידים יצרו שינוי: השיעור שיהפוך לחובה במערכת

בעקבות בקשות מצד מועצת התלמידים והנוער הארצית - השיעור "חינוך פיננסי" יהפוך לחובה במערכת החל מהשנה הבאה - וזה מה שיילמדו בו

שיעור, אילוסטרציה | צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90

השר קיש הודיע בישיבת מנהלי המחוזות שהתקיימה היום (ג') כי החל מהשנה הבאה "חינוך פיננסי" יהפוך למקצוע חובה במערכת. זאת, בעקבות שיחות אינטנסיביות עם מועצת התלמידים והנוער הארצית.

במועצת התלמידים והנוער קיימו מספר פגישות עם השר, מנכ"ל המשרד, והצוותים המקצועיים, שהעלו את הצורך המשמעותי של התלמידים והנוער במדינה בעיסוק בנושא זה.

אחת ולתמיד
להכשיר את בני הנוער לחיים הבוגרים. אילוסטרציה | צילום: shutterstock

הרצון – מערכת רלוונטית לחיים הבוגרים

"מהפגישה הראשונה בקיץ האחרון הצפנו את הצורך הממשי בהתקדמות מערכת החינוך שתהיה רלוונטית לחיים הבוגרים", אמר דרור כהן יו״ר מועצת התלמידים והנוער הארצית. "אנו מעריכים את החלטת השר קיש שנענה לבקשתנו וכבר עובדים עם צוותי המשרד כך שהמקצוע החדש יהיה בצורה המתאימה והמקצועית ביותר לתלמידי ישראל".

לימודי המקצוע

המקצוע יילמד שעה שבועית אחת בחטיבת הביניים, כך לפי ההערכות, אולם החלטה סופית על שכבת הגיל טרם התקבלה. לימודי המקצוע יחשפו את התלמידים לידע, לרעיונות, ולמושגים פיננסיים כמו "ריבית" ו"אינפלציה". כמו כן, השיעור יעניק מיומנויות כלכליות בסיסיות וכלים ליישומן, במטרה לסייע להם להתנהל בעתיד.

שתפו כתבה זו:

5 2 הצביעו
דירוג הכתבה
guest
1 תגובה
משוב מוטבע
הצג את כל התגובות
ארי
ארי
8 חודשים לפני

יש עוד כמה מקצועות שחובה וחשוב ללמד את תלמידי ישראל.

טוען עוד כתבות