פרויקט אסטרטגי ענק בהשקעה של 30 מיליון שקלים יצא היום לדרך, עם חניכת מתחם "שדרת הפודטק" בקריית שמונה ומרכז האגרו-טק הלאומי בגליל העליון

​הפרויקט, שמובל על ידי משרד הכלכלה והתעשייה ומכון המחקר מיגל, מייצר לראשונה מודל "One Stop Shop" המשלב מעבדות, שטחי ניסוי ותשתיות מחקר מתקדמות

המטרה היא למשוך חברות הייטק, לייצר מקומות תעסוקה איכותיים ולהזניק את הכלכלה והחדשנות באזור

שתפו כתבה זו:

0 0 הצביעו
דירוג הכתבה
guest
0 תגובות
משוב מוטבע
הצג את כל התגובות
טוען עוד כתבות