זעם ברשתות החברתיות נגד חברת גט (Gett): "למה כשהנוסע מבטל נסיעה הוא משלם קנס אבל שהנהג מבטל נסיעה הנוסע לא מקבל על זה פיצוי?"

מחברת גט לא התקבלה תגובה רשמית עד למועד פרסום הכתבה

שתפו כתבה זו:

0 0 הצביעו
דירוג הכתבה
guest
0 תגובות
משוב מוטבע
הצג את כל התגובות
טוען עוד כתבות