בעלה של צאלה גז ז"ל, חננאל גז, שיתף היום (ה') את תחושותיו לאחר הרצח המזעזע של רעייתו בפיגוע הירי סמוך לברוכין. בפוסט שפרסם ברשתות החברתיות, הביע חננאל את צערו העמוק לצד אמונה איתנה, והבטיח להמשיך לחזק את רוחו ואת משפחתו למרות האובדן הקשה.
"שלום חברים, יום עצוב היום. הלילה אשתי נרצחה. היינו בדרכנו לבית החולים כדי ללדת בשמחה את בננו הרביעי. כמובן שאני שבור, זה טבעי, אבל אני גם מודה לה' שנשארתי בחיים ואהיה חזק כדי להמשיך ולהיות אור לעולם כולו".

"לא ניתן להם לשבור אותנו"
חננאל הוסיף כי על אף השבר הגדול, הוא מתכוון להמשיך לחיות באמונה ובנחישות: "כי לעולם לא ניתן להם לשבור אותנו. אני מאוד מאוד עצוב, אבל אמשיך להילחם למען רווחת עמנו. אני אוהב את כולכם. אנחנו נשרוד, נצליח ונשגשג. ה' הוא אחד. בזמנים טובים וגם קשים – זה לא משנה. אם זה מהמלך האחד והיחיד שלי – אני מקבל זאת באהבה".
עוד באותו הנושא
כזכור, אמש התרחש פיגוע ירי סמוך לכניסה לכפר ברוכין שבמרחב חטיבת אפרים. מחבל פתח באש לעבר צאלה גז ז"ל, שהייתה בדרכה לחדר לידה יחד עם בעלה חננאל. צאלה נפגעה באורח קשה והובהלה לבית החולים בלינסון, שם נאבקו על חייה, עד שהרופאים נאלצו לקבוע את מותה.
התינוק מאושפז במצב קשה
במהלך הטיפול בחדר הטראומה בוצע ניתוח קיסרי חירום במטרה להציל את היילוד. כעת התינוק מאושפז במצב קשה אך יציב בפגיית מרכז שניידר לרפואת ילדים.
חננאל, שנפצע קל במהלך הפיגוע, שוחרר מבית החולים לאחר טיפול ראשוני.

