טקס סיום קורס הקצינים ה-75 נערך אמש בבה"ד 1 במעמד ראש הממשלה, שר הביטחון והרמטכ"ל

ל-478 הבוגרים הטריים, שלחמו בשטח עוד לפני שיצאו לקורס, אמר הרמטכ"ל: "על מגרש המסדרים הזה עומד עם ישראל כולו. אנו זקוקים לכל לוחם ולוחמת"

צילום: דובר צה"ל

הקצינים החדשים מצטרפים כבר השבוע לשורות הפיקוד של צה"ל בלחימה בכל הגזרות

שתפו כתבה זו:

0 0 הצביעו
דירוג הכתבה
guest
0 תגובות
משוב מוטבע
הצג את כל התגובות
אחרונים
טוען עוד כתבות