ראשי ערים מרחבי העולם סיירו במד"א: "למדנו כיצד ישראל מתמודדת עם מצבי חירום"

במסגרת כנס MuniExpo ובשיתוף משרד החוץ, 30 ראשי ערים מנפאל, פנמה וצ'ילה ביקרו בקריית מגן דוד אדום ברמלה ובתחנת ירושלים, ונחשפו לבנק הדם התת-קרקעי ולרכבי החירום המיוחדים

צילום: יאיר מיוחס

ראשת העיר קלרה דה טנגו בצ'ילה, אורטנסיה מורה קטלאן, שיתפה ברשמיה מהביקור ומסרה: "במהלך הסיורים שלנו במגן דוד אדום למדנו על הניסיון ועל האופן שבו הם נותנים מענה למצבי חירום. אני מודה מקרב לב על ההזמנה ועל ההזדמנות להכיר מקרוב את הדרך שבה ישראל מתמודדת עם מצבי חירום. המפגש הזה מחדד עבורנו את התחומים שבהם אנו יכולים להשתפר, ומניסיונם המוצלח של אחרים – המשימה שלנו היא פשוט ללמוד וליישם. תודה רבה על האירוח וההזמנה".

שתפו כתבה זו:

0 0 הצביעו
דירוג הכתבה
guest
0 תגובות
משוב מוטבע
הצג את כל התגובות
טוען עוד כתבות