חבר הקונגרס היהודי-אמריקאי רנדי פיין מהמפלגה הרפובליקנית יוצא שוב בחריפות נגד סגן נשיא ארה"ב: "אני חושב שג'יי די ואנס צריך ללכת ללמוד קצת היסטוריה. הוא אמר שאמריקה היא זו שהקימה את ישראל, וזה פשוט לא נכון. לדעתי האמירות שלו היו מזלזלות ומבישות בצורה בלתי רגילה"

רק בשבוע שעבר מתח פיין ביקורת חריפה על ואנס: "חשבתי שההערות של ג'יי די היו בלתי הולמות לחלוטין, ולמען האמת מגעילות. מדינת ישראל לא נוצרה על ידי ארצות הברית. היא לא ממומנת על ידי ארה"ב, למעט במידה קטנה. היא נוצרה בדם, יזע ודמעות של העם היהודי שצמח מתוך השואה"

פיין המשיך: "ארה"ב לא תמכה בישראל בזמן הקמתה. למעשה, היו פעמים שבהן היא הטילה אמברגו נשק, וג'יי.די. ואנס יעשה בחוכמה אם יחזור ללמוד את ההיסטוריה שלו"

שתפו כתבה זו:

0 0 הצביעו
דירוג הכתבה
guest
0 תגובות
משוב מוטבע
הצג את כל התגובות
טוען עוד כתבות