ועדת הכלכלה אישרה סופית את חוק האוצר להקמת רשויות תחבורה מטרופוליניות בגוש דן, ירושלים וחיפה

המטרה: העברת ניהול התחבורה הציבורית לגופים אזוריים בשיתוף העיריות, כדי לצמצם את הפקקים ולשפר את השירות

שר האוצר סמוטריץ': "מיישרים קו עם המדינות המפותחות בעולם לאחר 30 שנה של דיונים"

שתפו כתבה זו:

0 0 הצביעו
דירוג הכתבה
guest
0 תגובות
משוב מוטבע
הצג את כל התגובות
טוען עוד כתבות