״איך אתה נוסע ככה עם ילד קטן??״: בלשי מחוז ירושלים תפסו אתמול נהג בן 38, תושב שכונת בית חנינא, כשהוא מסיע את בנו הפעוט, בן 8 חודשים בלבד, כשהוא יושב בין רגליו בסמוך לדוושת הגז. בנוסף, הנהג עצמו נסע ללא חגורת בטיחות

שתפו כתבה זו:

0 0 הצביעו
דירוג הכתבה
guest
0 תגובות
משוב מוטבע
הצג את כל התגובות
טוען עוד כתבות