ארצות הברית ואיראן סיכמו הלילה על הקמת תא משותף ״למניעת החיכוך בלבנון״

לטענת הקטארים והפקיסטנים, בתא יקחו חלק האיראנים, האמריקנים, והלבנונים. ישראל לא הוזכרה

שתפו כתבה זו:

0 0 הצביעו
דירוג הכתבה
guest
0 תגובות
משוב מוטבע
הצג את כל התגובות
טוען עוד כתבות